Звіт директора

Шмирківської  загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Наркевицької селищної ради

Гуляка О. А. за 2019/2020  н.р.

 

Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за минулий навчальний рік. Як директор протягом звітного періоду я керувався статутом школи, свою діяльність здійснював відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.

 

 

 

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ

ПРОЦЕСОМ У 2019/2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти, що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка звалює на дітей «тонни знань», до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.

 

Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.

 

Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

 

Методична робота

у школі була спрямована на:

    1. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

Підвищення кваліфікації педагогів.

    1. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.
    2. Забезпечення перевірки  їх ефективності.
    3. Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми       підвищення професійної майстерності.

 

 

Методична робота організована згідно структури:

- організація і проведення предметних тижнів;

- проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

- організація роботи з обдарованими дітьми;

- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.

 

Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу. Педагогічні працівники школи в поточному навчальному році працювали над реалізацією науково-методичної проблеми « системне формування компетентностей учнів та виховання гармонійної особистості».

 

Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

 

Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.

 

Матеріально-технічна база навчального закладу:

 

Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованими на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації. А Саме наявність:

— бібліотеки;

— кабінету інформатики

— кабінету фізики;

— кабінету біології;

— кабінету історії;

— кабінету географії;

— кабінету іноземних мов;

комбінованої майстерні;

— спортивного залу

 

Учительський колектив школи разом з  обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагались створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням.

Забезпеченість закладу меблями — 50%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм. У школі функціонує їдальня на 60 посадочних місць.

 

Фінансово-господарська діяльність

 

Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією селищної ради. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, розрахунки за спожиті енергоносії.

 

Забезпечення обов'язкової освіти

Аналіз структури і мережі школи за 2018-2019 н.р.

 

 

Педколективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі.  У 2019/2020 н.р.. у школі навчалося 46 учнів.

 

Робота з педкадрами

 

На початок 2019/2020 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %. Станом на 01.09.2019р. в навчальному закладі працювало 11 вчителів.

Вища  категорія -  9 учителів

  • кваліфікаційна категорія - 1учитель
  •  Спеціаліст – 1 учитель

 

2 учителів - мають педагогічне звання  «старший учитель», 10 –учителів працюють на постійній основі , 1- сумісник.

 

За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, . Треба віддати належне, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань.

РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА

КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ

 

Одним з пріоритетних питань методичної роботи - це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

 

Ключовим напрямком роботи  є чітке дотримання термінів проходження курсів підвищення кваліфікації вчителями та контроль термінів атестації. В цьому навчальному році вчителі Гула О. В., Лабенська С.П., Гула В. В. пройшли курси підвищення кваліфікації на базі Хмельницького ОІППО.

 

Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

 

Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

 

В ході атестації оцінено:

  • уміння планувати педагогічну діяльність;
  • уміння коригувати навчально-виховний процес залежно від досягнення результатів;
    • рівень науково-методичної діяльності;
    • рівень викладання предметів;
    • вміння реалізовувати провідні ідеї щодо свого предмета;
    • результати навчально-виховної діяльності.

 

 

Результати  атестації  2019-2020

 

Лабенській Світлані Петрівні (вчитель зарубіжної літератури),  - підтверджено кваліфікаційну категорію спеціаліст вищої категорії,

 

 

Медичне обслуговування учнів в навчальному закладі

 

Здійснювалось кваліфікованою медсестрою місцевої амбулаторії.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження вузькими спеціалістами.

Учні розподілені на фізкультурні групи згідно рекомендацій лікарів.

 

Організація харчування учнів у навчальному закладі

 

    • метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі було  організовано гаряче харчування учнів 1-9-х класів. Виконуються всі необхідні умови санітарного контролю щодо термінів і умов зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

 

Медсестра та адміністрація школи постійно слідкували за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконує усі вимоги санітарно-епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Обладнання харчоблоку  потребує в цілому відповідає вимогам держпродспоживслужби.

 

Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено 100 % учнів школи. У І та ІІ семестрах в початковій школі всі учні були охоплені гарячим харчуванням. Вартість харчування становила наближено 14 грн.